Tuesday, June 15, 2010

On height and veggies

Tadi aku hantar barang ke umah kawan kakak aku naik motor. Masa tunggu kawan tuh keluar, ada la budak kecik perempuan dua orang kagum tengok motor aku.

"Tinggi la motor akak nih."

"Memang tinggi pun. Kalau awak ada hati nak naik motor tinggi2 camni, makan la sayur byk2 supaya besar nanti awak tinggi," aku saja je cakap camtu (padahal aku rasa cikgu aku kata untuk tinggi dan membesar lebih sihat dan kuat kena makan daging -- dan minum milo).

"Masa akak kecik dulu akak tak suka makan sayur ye?"

7 comments:

Saya Yang Ayu said...

sangat nasihat spiderman kan..... comel

brat2104 said...

hahahaha!!!!! makan sayur byk2 ye..

hahahaha!!! sambung gelak tergolek2

shushu said...

terbaekkk budak tu!

brat2104 said...

nape ko suka delete entry???

red said...

Saja je.

Iron Butterfly said...

hahahahah adoii...

ella said...

lawak giler...darn